.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ازدواج در مازندران


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر امر ازدواج جوانان تاکید دارند، گفت: مازندران باید به جشنواره بزرگ ازدواج در کشور تبدیل شود.

به گزارش به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس حبیب حسین‌زادگان در آیین ازدواج دانشجویی در جمع زوج‌های جوان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های ازدواج در استان مورد تاکید و حمایت مسئولان ارشد مازندران است.

وی به ساماندهی امور جوانان و ازدواج آن‌ها در استان اشاره کرد و افزود: باید در بحث ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان تلاش کرد که این امر نیازمند همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه و ترویج امر مقدس ازدواج است.

 مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بر پایداری و حفظ انسجام روحی خانواده‌ها و زوج‌های جوان تاکید کرد و تصریح کرد: اساتید و نخبگان در دانشگاه‌ها امر مقدس ازدواج را در بین دانشجویان ترویج دهند.

وی از وجود یک‌میلیون جوان در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مازندران می‌تواند بالاترین و بهترین ضریب ازدواج در سطح کشور را کسب کند.

*کاهش نرخ ازدواج در مازندران

حسین‌زادگان بر افزایش نرخ ازدواج جوانان در استان تاکید کرد و گفت: باید با همکاری حوزه‌های دانشگاهی و دستگاه‌های فرهنگی امر مقدس ازدواج در جامعه توسعه و ترویج داده شود.

وی با اشاره به اینکه استان باید به جشنواره بزرگ ازدواج در کشور تبدیل شود، بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود بر امر ازدواج جوانان تاکید کردند و همه مسئولان باید در این جهت تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کاهش نرخ ازدواج در استان خبر داد و گفت: همه باید تلاش کنند تا نرخ ازدواج در استان به بالاترین سطح کشوری برسد.

*اصول اخلاقی آشنایی ازدواج رعایت شود

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری نیز در این مراسم گفت: قوانین و اصول اخلاقی در ازدواج و آشنایی جوانان با یکدیگر باید رعایت شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر یزدانی اظهار کرد: بهترین خانه آن است که محبت در بین اعضای آن اشباح شده باشد.

وی با بیان اینکه زن و مرد دارای ویژگی‌های خاص خود هستند، افزود: برای زن و مرد بودن صفت‌هایی نیاز است تا هر دو به یک جایگاه صحیح و ارزشمند برسند.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با اشاره به اینکه زوج‌های جوان باید از همه نظر نسبت به ویژگی‌های یکدیگر آشنایی داشته باشند تا بعد از ازدواج دچار مشکل نشوند، تصریح کرد: پاکی ظاهر و باطن موجب موفقیت خانواده‌ها در زندگی می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه شیعیان و مسلمانان باید قوانین و اصول اخلاقی در ازدواج و آشنایی جوانان با یکدیگر را رعایت کنند،خاطرنشان کرد: خانواده‌ها آرامش، آسایش و معنویت را باید یک اصول مهم بدانند و برای زندگی بهتر به این‌ها توجه کنند.

یزدانی بر ایمان به‌خدا و هدایت فرزندان به حق‌تعالی از سوی خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: با مدیریت عفو، گذشت و تدبیر زندگی خود را به‌صورت موفقیت‌آمیز دنبال کنید./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کتابدار 29 ارديبهشت 1394
بنظر اقایان تو این گرونی میشه بعدشم یکسری سرمایه داران در بخش لوازم از شن ماسه سیمان هرچه میتونستن به بهانه های زیا د قیمت چند برابر کردن مسکن هم شده ارزو دست نیافتنی ازدواج هم همینطو ر داره میشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.